sobota, 6 sierpnia 2016

Organizacja biurka wersja II

Po bardzo dobrym przyjęciu mojego eksperymentu z połączeniem wikliny i pulpy, boje się pokazywać kolejne prace. Może tego nie widać na blogu, ale w innych miejscach gdzie publikowałam swoje pracę już tak :) Wysoką poprzeczkę sobie postawiłam.  Mam nadzieję że dzisiejsze i kolejne koszyki też zyskają aprobatę, choć dziś znów robię coś pierwszy raz :)

organizer, papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

Że zawzięłam się na kwadraty to już wiedzie bo pokazywałam np TUTU i TU. Dziś poszłam o krok dalej; przegródka... ale inna niż najczęściej widuje w internecie (wklejane do środka), bardziej skomplikowana - tak mi się wydaje. Chciałam żeby stanowiła integralną całość :) Miałam nadzieję że eksperyment lepiej mi wyjdzie, ale już podczas plecenia wiedziałam co zrobiłam nie tak (jak to bywa z pierwowzorami) - na przyszłość będzie lepiej... bo to oczywiście nie ostatnie słowo w tym temacie ;)

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

Dwa pozostałe koszyki robiłam tak, żeby wchodziły w nie formaty A4 i A5 - mieszczą się :) Koszyki można też postawić jedne na drugie gdyby miejsca na biurku brakowało ;)

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

Miałam spory problem ze zdjęciami. Nie potrafiłam ładnie uchwycić koszyków w kadrze. Pogoda też nie była sprzyjająca. Mam nadzieję że nie są najgorsze.

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket
Mistrz planu też się oczywiście trafił ;)
Temat organizacji biurka nie jest moim pierwszym. TU pokazywałam I wersję. Wzór rurek jaki mi wyszedł "zmusił" do skojarzenia z biurkiem, szkołą i oczywiście z zeszytami. Nie zastanawiałam się ani chwili co z nich powstanie:) Rurki swoje odczekały bo skręcone dość dawno, ale wiedziałam że będą to koszyki kwadratowe, więc najpierw chciałam się trochę "zaprawić w boju" ;) Niestety z prostokątami mam tak, że jeden wychodzi a drugi nie tak jak bym chciała, a te niestety należą do tej drugiej grupy... Coraz bardziej uświadamiam sobie że lepiej plecie mi się z grubszych rurek. Tak jak wspominałam, te są z początków - nie idealne i cienkie - więc zrzucam na nie winę ;) "Stare rurki" będę przeznaczać jednak na okrągłe formy :)

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

papierowa wiklina, recykling, koszyk, papier, wicker paper, paper, recycle, basket

A Wy jak organizujecie sobie biurka, pracownie i kąciki przeznaczone na Wasze pasje? Wpasowały by się moje organizery? A może macie pomysł na inne zastosowanie tych koszyków? I najważniejsze;  czy przypadły Wam do gustu? A może macie dla mnie jakieś sugestie co poprawić? Pamiętajcie; dla mnie bardzo cenne są konstruktywne uwagi ;)

Pozdrawiam
M.

17 komentarzy:

  1. Koszyki plecione kocham i nigdy nie mam ich dosyć, a twoje do nich należą. Kiedy tak na nie patrzę, to nie mogę się nadziwić, wydaje się to takie skomplikowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje, że Twoja niechęć do papierowej wikliny wynikała z tego że natrafiałaś na prace zupełnie w innym klimacie - również nie moim ;) Formy prostokątne do najłatwiejszych nie należą, nie każda plecionkarka ich się podejmuje w takiej formie :) Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  2. o moim stole nie będę pisać- masakra jakaś:(
    ale koszyki są świetne, szczególnie ten z przegródką i wcale nie widać żeby było coś nie tak:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niby organizerów pełno, ale bałagan wokół mojej "pracowni" :D Chyba już tak mają twórczo zakręceni ;) Właśnie ten z przegródką najmniej mi wyszedł, ale cieszę się że tego nie widać :)

      Usuń
  3. Świetny zestaw na domową organizację :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę przyjemnej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i również życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
  4. Aprobatę?! dzielony przybornik jest fenomenalny!
    ja sama takie cudo potrafię wypleść tylko w marzeniach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć "ten" w głowie wyglądał ładniej :D

      Usuń
  5. Ale super organizer! I można pomalować na dowolny kolor, no bomba po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale z tym farbowaniem mam mieszane uczucia, bo malowana papierowa wiklina inaczej wygląda niż prawdziwa :) Ja zdecydowanie jestem fanką naturalnego koloru gazety i rurki bardzo segreguje, aby wychodziły ciekawe wzory i kolory ;)

      Usuń
  6. Ja to bym musiała mieć kilkadziesiąt takich koszyków, żeby pomieścić w nich "swoje pasje" ;-) Trochę mają może zaokrąglone narożniki, ale poza tym, to ja tam nie dostrzegam innych niedoskonałości. Zresztą jak są zbyt równe, to wyglądają jak plastik (tak mi kiedyś ktoś powiedział o moich koszykach:-)) Tez muszę zrobić prostokąty, ciekawa jestem co mi wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym potrzebowała koszyk wielkości pokoju, więc Cię rozumiem :D Z tymi narożnikami to też sobie poradzić nie mogę, chyba bym musiała zakańczać po Twojemu. W tych koszykach co prawda niby zaginałam na rogach żeby było kanciasto, ale jakoś mi jednak nie wyszło ;) Rób rób prostokąty, nie ma opcji żeby Tobie nie wyszły ;)

      Usuń
  7. No to teraz zaszalałaś z tekstem - konstruktywnej uwagi!
    Jak mi się ABSOLUTNIE wszystko podoba :)
    Jak ja jestem ABSOLUTNIE wszystkimi Twoimi pracami zachwycona!
    Przykro mi ale ja nie będę autorką takich uwag :)
    Jedyne nad czym boleję i co mi się nie podoba że te wszystkie rzeczy są u Ciebie a ja bym chętnie widziała je u siebie :) a co :) hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha, tylko że ja zawsze daje do zrozumienia (mniej lub bardziej jawnie), że chcę konstruktywne uwagi żeby dopracować prace :) Te prace wiem że nie wyszły tak jak chciałam, widziałam ładniejsze, więc chciałam "wymusić" jakieś uwagi :) Może by ktoś zauważył inne niż które ja widzę ;) Cieszę się że Tobie wszystko się podoba :) A to co napisałaś że Ci się nie podoba... mam nadzieję że kiedyś los da mi szansę obdarować Was jakimiś moimi pracami ;) Teraz to trochę skomplikowanie...

      Usuń
  8. No rozkręciłaś się z tymi koszykami. czy pogoda sprzyja czy nie sprzyja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyki to prawie cały mój blog :) Dopiero pomału zacznę wprowadzać też i inne rzeczy ;) Bardzo mnie cieszy że Tobie się podoba, to dla mnie dobry znak :)

      Usuń

Miły Gościu, dziękuję za każdy komentarz :) Nie bój się też szczerych i konstruktywnych uwag - mi to pomaga w dopracowaniu swoich prac :)